Beleidsregels
nieuwe klant
wij vragen onze nieuwe klanten 5 minuten voorafgaand aan hun afspraak te komen, om de behandeling voor te bereiden.
nazorg en bijhoudenbehandeling
wij geven u na de behandeling de nodige informatie mee om het resultaat van uw behandeling optimaal te houden en raden wij aan om tijdig uw bijhoudbehandeling in te plannen.
voor tandenbleken is het eveneens zeer belangrijk om uw resultaat bij te houden. wij raden aan om terug te komen gemiddeld elke 3 maanden voor 3x20 minuten (touch-up smile), omdat tanden blijven verkleuren na alles wat wij consumeren. het resultaat is dus nooit blijvend zoals facings of kronen. echter, indien u de regels omtrent de nazorg niet naleeft en/of de bijhoudnbehandeling niet bijhoudt, kan het zijn dat uw resultaat verminderd en u terug een uitgebreide behandeling nodig hebt om een soortgelijke resultaat te behalen zoals voordien. in dit geval zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.
kinderen
let op dat er geen kinderen zijn toegestaan tijdens de behandelingen.
enkel als ze ouder zijn dan 12 jaar of onder 12 jaat maar onder het toezicht van een begeleider. helaas kunnen wij niet op de kinderen letten, wij behouden het recht om uw afspraak te annuleren of te verplaatsen indien kinderen onder de 12 jaar niet onder het toezicht zijn van een volwassene. in dat geval is ons annuleringsbeleid van toepassing.
no show
als u op één of andere manier niet op uw afspraak komt opdagen zonder ons te verwittigen, zullen wij genoodzaakt een bijdrage van 50% van de behandelingsprijs bij uw volgende afspraak rekenen. na een tweede no show kunt u geen nieuwe afspraak meer maken tenzij de volledige prijs van uw vorige afspraak is betaald. er zijn geen terugbetalingen, ongeacht het geval.
annuleren
we begrijpen dat plannen soms veranderen. Daarom hanteren we een flexibele annuleringsregeling.
Gelieve ons ten minste 24 uur van tevoren op de hoogte te stellen als u een afspraak wilt annuleren of verzetten zodat wij onze planning kunnen aanpassen.
Voor annuleringen binnen 24 uur moeten we helaas een annuleringsbijdrage van 50% van de behandelingsprijs in rekening brengen en zullen wij uw afspraak verplaatsen. de reden hiertoe is omdat wij voor u 1-2 uur reserveren om u onze diensten te verlenen en als wij niet tijdig op de hoogte worden gesteld, kunnen wij de afspraak mogelijk niet aan een andere klant geven.
te laat komen
als u dreigt te laat op uw afspraak te arriveren, vragen wij u ons te bellen om het ons te laten weten, anders gaan wij ervan uit dat u niet komt opdagen en zullen wij de afspraak op no show zetten.
als u te laat arriveert en vooralsnog de behandeling wilt doen, dan zal deze worden ingekort tenzij onze planning het toelaat om u van de volledige behandeling te voorzien.
terugbetalingen en garantie tandenbleken pakket
er wordt in geen enkele vorm aan terugbetalingen gedaan, ongeacht het geval indien u de betaling heeft vervolledigd bij uw eerste afspraak en u nadien de behandeling wilt stopzetten omwille van welke reden dan ook , kunt u geen terugbetaling ontvangen. in het geval van stopzetting door gezondheidsredenen kunt u ten alle tijden de overige sessie doorgeven aan iemand anders (na overleg) of inplannen voor een afspraak op een later moment binnen de termijn van 1 jaar.
indien u om één of andere reden uw volledige behandeling niet binnen 2 maanden na uw eerste afspraak heeft vervolledigd, dan kunnen wij de resultaat niet meer garanderen. dit omdat u de afspraken zo kort mogelijk op elkaar dient te doen voor het beste resultaat, anders krijgt u wellicht niet het resultaat waar wij naar sterven.
bv. u heeft een eerste afspraak voor de vip smile (bestaan uit 3 afspraken) gehad en een een week later heeft u de tweede afspraak die u ondertussen ook heeft afgerond, de derde afspraak heeft u gepland ook een aantal dagen later, maar om één of andere reden verplaatst u die derde afspraak naar een week later, nadien verplaatst u wederom die afspraak en ondertussen is het al langer dan 2 maanden geleden dat u de eerste afspraak heeft gehad. in dit geval vervalt uw witgarantie. u kunt de laatste afspraak nog inplannen maar de witgarantie is dan niet meer van toepassing.
Privacybeleid
Bij Hello Gorgeous Beauty Studio respecteren we uw privacy en beschermen we uw persoonlijke gegevens in overeenstemming met de GDPR (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het verbeteren van onze diensten en het faciliteren van uw afspraken. Mocht u vragen hebben over ons privacybeleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.